Przejdź do treści

Praca

AKTUALNE OFERTY PRACY

Dzięki dobrze wykwalifikowanemu zespołowi pracowników skutecznie wdrażamy nowoczesne technologie i staramy się sprostać potrzebom naszych Klientów.

Jesteś zainteresowany pracą w naszym zespole?

Dzięki dynamicznemu rozwojowi, systematycznie powiększamy nasz zespół o ludzi z inicjatywą, osiągających założone cele i potrafiących pracować w grupie. 
Jeśli nie boisz się wyzwań, chętnie uczestniczysz w szkoleniach i lubisz się rozwijać – praca w MFO jest dla Ciebie.

Napisz do nas: praca@mfo.pl

lub zadzwoń: +48 663 553 999

 

Aktualne oferty pracy:

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • księgowanie wyciągów bankowych
  • kontrolę poprawności i rozliczanie sald kont księgowych
  • wystawianie potwierdzeń sald
  • księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:

  • posiadasz minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w obrębie księgowości
  • swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office
  • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe
  • samodzielność i odpowiedzialność to Twoje mocne strony

W zamian oferujemy Ci:

  • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z branży stalowej, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową
  • możliwość zatrudnienia od zaraz, w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie i dodatki stosowne do osiąganych wyników
  • prywatną opiekę medyczną LUX MED
  • możliwość rozwoju zawodowego we współpracy z wiodącą firmą z branży stalowej, notowaną na parkiecie głównym GP

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „KSIĘGOWA / KSIĘGOWY”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • Zarządzanie zespołem (80-100 osób) w systemie trzyzmianowym;
  • Wprowadzanie bieżących zmian do harmonogramu, podejmowanie decyzji, wyznaczanie priorytetów;
  • Tworzenie i nadzór nad harmonogramem produkcji;
  • Organizacja pracy podległego zespołu: opracowywanie harmonogramów pracy, codzienne odprawy, delegowanie zadań, nadzór nad ich realizacją, ocena efektów, motywowanie, szkolenie;
  • Reagowanie na problemy oraz bieżące ich rozwiązywanie;
  • Dbanie o zachowanie standardów jakościowych firmy;
  • Wprowadzanie usprawnień i optymalizacji;
  • Współpraca z pozostałymi działami;
  • Nadzór nad dokumentacją produkcyjną.
  • Dbanie o ład i porządek oraz przestrzeganie przepisów BHP;
  • Nadzór nad właściwym stanem maszyn, infrastruktury i narzędzi;
  • Raportowanie do kierownictwa;

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli charakteryzuje Cię:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na współpracę;
  • Znajomość metod i technik planowania (harmonogramowania) produkcji;
  • Zmysł techniczny, umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
  • Proaktywna postawa w stosunku do problemów – szukanie rozwiązań a nie winnych;
  • Umiejętność podejmowania decyzji i przewidywania ich konsekwencji;
  • Dyscyplina, sumienność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
  • Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. A2-B1).
  • Wykształcenie min. średnie techniczne. Wyższe wykształcenie kierunkowe techniczne (np. Zarządzanie i Inżynieria Produkcji) będzie dodatkowym atutem;

W zamian oferujemy Ci:

  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z branży stalowej, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową;
  • Możliwość zatrudnienia od zaraz, w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę;
  • Wynagrodzenie i dodatki stosowne do osiąganych wyników;
  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED;
  • Możliwość rozwoju zawodowego we współpracy z wiodącą firmą z branży stalowej, notowaną na parkiecie głównym GPW

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „BRYGADZISTA”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • Tworzenie nowych technologii gięcia stali,
  • Programowanie wycinarki laserowej do rur i profili stalowych,
  • Przygotowywanie rysunków technicznych części maszyn,
  • Nadzór nad technologiami gięcia stali na zimno,
  • Wprowadzanie poprawek w technologii gięcia stali,
  • Planowanie kolejności wykonywanych technologii w oparciu o plan główny realizacji zleceń,
  • Konsultacje technologiczne z Operatorami Ustawiaczami,
  • Zamawianie narzędzi wynikających z przygotowania technologicznego,
  • Rozliczanie dokumentów zamówionych narzędzi, tworzenie dokumentów OT/LT.

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
  • bardzo dobrze posługujesz się programem A-CAD 2D – warunek konieczny,
  • potrafisz obsługiwać program A-CAD 3D lub INVENTOR – na poziomie min. średnim,
  • byłoby super jeżeli programy TUBE DESIGNE i TRUTOPS nie są Ci obce,
  • cechuje Cię systematyczność, rzetelność, zorientowanie na cele i zadania, odporność na stres oraz cierpliwość,
  • potrafisz organizować swoją pracę i jesteś punktualny;
  • znasz procesy obróbki stali na zimno - będzie to niewątpliwy atut.

W zamian oferujemy Ci:

  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z branży stalowej, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową,
  • Możliwość zatrudnienia od zaraz, w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie i dodatki stosowne do osiąganych wyników,
  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED
  • Możliwość rozwoju zawodowego we współpracy z wiodącą firmą z branży stalowej, notowaną na parkiecie głównym GPW.

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „Specjalista ds. technicznych”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • Rozwiązywanie problemów w zakresie automatyki/hydrauliki maszyn;
  • Wykonywanie prac w zakresie automatyki i elektroenergetycznych; 
  • Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci;
  • identyfikowanie i usuwanie problemów awaryjnych w zakresie automatyki i hydrauliki maszyn;
  • wykonywanie prac prewencyjnych w podległym obszarze;

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:

  • Chęć doskonalenia swoich umiejętności;
  • Posiadasz wykształcenie kierunkowe w zakresie automatyki/elektroniki lub pokrewne;
  • Potrafisz odczytywać schematy elektryczne;
  • Znasz podstawy automatyki/pneumatyki;
  • Znasz podstawy programowana sterowników (Siemens) – mile widziane;
  • Potrafisz pracować w zespole; 

W zamian oferujemy Ci:

  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy
  • Wsparcie doświadczonych pracowników i szkolenie kierunkowe;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy uzależnionych 
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „AUTOMATYK do działu utrzymania ruchu”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • Diagnozowanie usterek i awarii,
  • Bieżące konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń, 
  • Dbałość o bezpieczeństwo w miejscu pracy.

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:

  • Wykształcenie zawodowe/techniczne lub wyższe z zakresu mechaniki/budowy maszyn;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata – mile widziane, nie jest to warunek konieczny,
  • Znajomość rysunku technicznego,
  • Gotowość do pracy zmianowej,

W zamian oferujemy Ci:

  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zależne od doświadczenia + system premiowy zależny od osiąganych wyników;
  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z branży stalowej, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową,
  • Możliwość zatrudnienia od zaraz na umowie o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
  • Wsparcie w okresie wdrażania.

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „MECHANIK w dziale utrzymania ruchu”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jeżeli chcesz być odpowiedzialny za:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń;
  • Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektroenergetycznych; 
  • Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci;
  • identyfikowanie i usuwanie problemów awaryjnych;
  • wykonywanie prac prewencyjnych w podległym obszarze;

Dołącz do naszego zespołu, jeżeli:

  • Chęć doskonalenia swoich umiejętności;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
  • Posiadasz wykształcenie kierunkowe elektryczne lub pokrewne;
  • Posiadasz uprawnienia SEP – mile widziane, nie jest to warunek konieczny;
  • Potrafisz odczytywać schematy elektryczne;
  • Potrafisz pracować w zespole;

W zamian oferujemy Ci:

  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie;
  • Zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „ELEKTRYK do działu utrzymania ruchu”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa maszyn profilujących,
  • Układanie i pakowanie gotowego produktu,
  • Udział w przezbrojeniach,
  • Utrzymywanie porządku w strefie maszyny.

Oczekiwania: 

  • Wykształcenia minimum zawodowego,
  • Gotowości do pracy zmianowej (3 zmiany),
  • Chęci do przyswajania nowych umiejętności,
  • Zaangażowania w pracę,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

W zamian oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED
  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z branży stalowej, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową,
  • Możliwość zatrudnienia od zaraz, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, 
  • Wsparcie w okresie wdrażania.

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać na adres: praca@mfo.pl wpisując w temacie nazwę stanowiska.

Diese Aufgaben werden Sie erwarten:

  • Kundengewinnung und Aufbau langfristiger Beziehungen zu neuen Kunden
  • Verhandlungsführung und Festlegung von Konditionen, Erstellung von Angeboten
  • Teilnahme an nationalen und internationalen Messen und Veranstaltungen
  • Erstellung von Analysen, Berichten und Verkaufsprognosen
  • Die Umsetzung der o.g. Aufgaben werden die Erreichung der der Verkaufsziele, zu einer Formalität werden

Was Sie mitbringen:

  • fließende Deutschkenntnisse (mind. gutes B2), Kenntnisse einer zweiten Fremdsprache sind zweifellos von Vorteil,
  • sehr gute Selbstorganisation,
  • Fähigkeit, neue Kunden zu gewinnen und langfristige Beziehungen zu ihnen aufzubauen,
  • Erfahrung in der Baubranche ist willkommen,
  • Begeisterung für Geschäftsreisen,
  • Einsatzbereitschaft, Kommunikationsfähigkeit und Offenheit für Teamarbeit
  • Führerschein der Kategorie B

Wir bieten Ihnen:

  • Arbeitsvertrag vom ersten Tag an,
  • zufriedenstellende Vergütung und ein attraktives Prämiensystem, das nur von Ihrer Leistung abhängt,
  • reiches LUX-MED-Paket, das es Ihnen ermöglicht, sich um Ihre Gesundheit zu kümmern,
  • echte Chance zur beruflichen Entwicklung in börsennotiertem Unternehmen,
  • Arbeit, dank derer es möglich sein wird, ihre Leidenschaften zu verwirklichen, wir arbeiten von 8 bis 16 Uhr.

Wenn Sie uns Ihren Lebenslauf zusenden, vergessen Sie nicht, die folgende Klausel aufzunehmen:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko” und wenn Sie sich um andere Stellen bewerben möchten, dann setzen Sie folgende Klausel ein: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” Senden Sie Ihre Bewerbung an folgende E-Mail-Adresse: edobrzynski@mfo.pl, und wenn Sie Fragen haben, können Sie uns jederzeit telefonisch kontaktieren: +48 693 602 601

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku arabskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka arabskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy 

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (ARABIC SPEAKING)”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku angielskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy 

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (ENGLISH SPEAKING)”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku francuskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka francuskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy 

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (FRENCH SPEAKING)”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień od Klientów biznesowych w języku niemieckim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy 

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (GERMAN SPEAKING)”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień od Klientów biznesowych w języku rumuńskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka rumuńskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy 

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (ROMANIAN SPEAKING)”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku arabskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka arabskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja swoich pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Pracę w biurze przy Placu Inwalidów, 5 minut pieszo od stacji metra Plac Wilsona 
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (ARABIC SPEAKING) - Warszawa”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku francuskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka francuskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja swoich pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Pracę w biurze przy Placu Inwalidów, 5 minut pieszo od stacji metra Plac Wilsona 
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (FRENCH SPEAKING) - Warszawa”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku niemieckim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja swoich pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Pracę w biurze przy Placu Inwalidów, 5 minut pieszo od stacji metra Plac Wilsona 
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (GERMAN SPEAKING) - Warszawa”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie zaraz po wdrożeniu?

  • Kompleksowa obsługa i pozyskiwanie nowych zamówień  od Klientów biznesowych w języku rumuńskim,
  • Współpraca bieżąca z doświadczonymi handlowcami i wsparcie ich w codziennej pracy
  • Przygotowywanie materiałów handlowych dla Klientów
  • Udział w największych targach branżowych i możliwość poznawania najnowszych trendów

Pracę z nami możesz rozpocząć choćby zaraz jeśli tylko:

  • Chcesz wykorzystywać w swojej codziennej pracy bardzo dobrą znajomość języka rumuńskiego, jeśli znasz inne języki z pewnością będziesz mieć szansę również ich używać
  • Organizacja pracy własnej jest Twoją wizytówką
  • Planujesz rozwijać swoją karierę  w sprzedaży i być samodzielnym handlowcem 
  • Zaangażowanie w pracę, komunikatywność i otwartość do pracy w zespole również nie są Ci obce

Co Cię czeka u nas:

  • Pracę dzięki której będzie możliwa realizacja swoich pasji, szanujemy Twój czas prywatny
  • Pracę w biurze przy Placu Inwalidów, 5 minut pieszo od stacji metra Plac Wilsona 
  • Umowa o prace od pierwszego dnia
  • Codzienna komunikację w języku/ językach obcych- współpracujemy z Klientami na całym świecie 
  • Wynagrodzenie dające satysfakcję oraz atrakcyjny system bonusowy zależny jedynie od Twoich wyników pracy
  • Bogaty pakiet w LUX-MED, pozwalający zadbać o zdrowie, to tak oprócz owocowych piątków i innych wydarzeń, które na czekają na naszych Pracowników
  • Deklarujemy nie tylko w ogłoszeniu, że u nas chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji to coś na co stawiamy

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „JUNIOR INTERNATIONAL SALES SPECIALIST (ROMANIAN SPEAKING) - Warszawa”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • Analiza rynku potencjalnych dostawców;
  • Prowadzenie projektów związanych z optymalizacją kosztów;
  • Bieżąca współpraca z dostawcami;
  • Negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami;
  • Współpraca z innymi pracownikami w zakresie konstruowania zapytań ofertowych i realizacji procedur zakupowych;
  • Wspieranie procesu wyboru i oceny dostawcy.

DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI:

  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia;
  • Negocjacje nie sprawiają Ci problemów;
  • Cechują Cię wysokie umiejętności organizacyjne, dokładność, skrupulatność, systematyczność;
  • Super jeżeli posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów;
  • Jesteś nastawiony/a na realizację wyznaczonych celów;
  • Potrafisz swobodnie poruszać się w środowisku MS Office (w szczególności: Excel).

MY ZE SWOJEJ STRONY GWARANTUJEMY CI:

  • Zatrudnienie bezpośrednio u nas na podstawie umowy o pracę i możliwość podjęcia pracy od zaraz;
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie podstawowe plus premię;
  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED;
  • Ciekawą i ambitną pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego we współpracy z wiodącą firmą z branży stalowej, notowaną na parkiecie głównym GPW;
  • Czas na przebywanie w gronie rodziny i przyjaciół- praca w godz. 8.00-16.00.

SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Jeżeli posiadasz wymagane kwalifikacje i jesteś zainteresowany/a współpracą z firmą produkcyjno-handlową notowaną na parkiecie głównym GPW oraz poszukujesz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego, prześlij do nas swoje CV na adres: praca@mfo.pl w tytule wpisując „SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - Kożuszki Parcel”.

Nie zapomnij zawrzeć klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez MFO S.A. z siedzibą w Kożuszkach Parcel 70a, 96-500 Sochaczew, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. 

Jeżeli chcesz, żebyśmy pamiętali o Tobie przy innych rekrutacjach, pamiętaj o dopisku:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę” 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Jeżeli szukasz pracy i w naszej aktualnej ofercie nie znalazłeś swojego wymarzonego stanowiska? Zgłoś się do nas! Wybierz do którego działu chciałbyś dołączyć i jakiego stanowiska szukasz. Może czekamy właśnie na Ciebie?

działy