Przejdź do treści

Informacje dla Kierowców

Informacje dla Kierowców

Instrukcja dla kierowców wjeżdzających na teren MFO S.A. w celu załadunku lub rozładunku towaru. Zasady wjazdu, poruszania się po placu manewrowym, zasady bezpieczeństwa BHP.

Jeżeli chcesz sprawnie przejść proces rozładunku/załadunku

poproś spedytora o wcześniejszą awizację w harmonogramie TRANS eu. ( Dock Scheduler).

Zapewni to znacznie sprawniejszą obsługę i pozwoli płynnie przejść przez cały proces. 

Jak dojechać?
Plac manewrowy
Przydatne Info
Karta Kierowcy

Rozładunek

1

Telefon kontaktowy: +48 46 864 09 83

2

Awizacja poprzez platformę TRANS eu: 

  • Firmy spedycyjne muszą awizować swoich kierowców na określoną godzinę.
  • Kierowca musi pojawić się na BRAMIE nr 1 lub BRAMIE nr 3 w zaawizowanym oknie czasowym. 

3

GDY KIEROWCA JEST NA BRAMIE:

  • Ochrona kieruje samochód na miejsce rozładunku.
  • Samochód z kręgami rozładowywany jest suwnicą ( otwarcie dachu tylko na hali)

4

ROZŁADUNEK:

  • Kierowca przekazuje komplet dokumentów os. rozładowującej.
  • Po rozładunku zostają wydane dokumenty potwierdzające.
  • Osoba rozładowująca/sprawdzająca kieruje kierowcę do bramy wyjazdowej.

5

WYJAZD:

  • Do zobaczenia!

 

 

Załadunek

1

Telefon kontaktowy: +48 46 864 09 83

2

Awizacja poprzez platformę TRANS eu: 

  • Firmy spedycyjne muszą awizować swoich kierowców na określoną godzinę.
  • Kierowca musi pojawić się na BRAMIE nr 1 w zaawizowanym oknie czasowym.
  • Kierowca może pojawić się 15 minut wcześniej przed planowaną godziną w celu przygotowania samochodu do załadunku.
3

GDY KIEROWCA JEST NA BRAMIE: 

  • Musi zgłosić jeśli na naczepie jest towar nie należący do MFO, wtedy Pracownik ochrony robi taką adnotację w karcie kierowcy.
  • W celu informacyjnym zostaje wydana karta kierowcy z mapką i zasadami panującymi na terenie MFO.
  • Ochrona kieruje samochód na miejsce załadunku.

4

ZAŁADUNEK:

  • Samochód ładowany jest zawsze z dwóch stron.
  • Przed zamknięciem naczepy następuje kontrola załadunku i zabezpieczenia towaru ( pasy i narożniki).
  • Wózkowy wskazuje miejsce odbioru dokumentów.
5

PO ZAŁADUNKU:

  • Kierowca musi zgłosić się po dokumenty na ochronę.
  • Podpisuje WZ i CMR 
6

WYJAZD: 

  • Szerokiej drogi  i dostawy na czas!  

 

 

55
Wjeżdżających Aut dziennie
700
Ton dziennego przerobu stali
50
Krajów eksportowych

Pytania i odpowiedzi

Rozładunek kregów to około 30min od wjazdu na halę, rozładunek taśm to około 30min od sprawdzenia.

Załadunki w zależności od różnorodności profili, miejsc rozładunku itp. od 1h do 3h

  • Do załadunku naczepa powinna być pusta.
  • Do rozładunku powinien być tylko towar przeznaczony dla MFO.
  • Jeżeli na naczepie jest inny towar, palety, itp. należy taką informację bezwzględnie podać pracownikowi ochrony przed wjazdem na teren MFO (w przeciwnym wypadku uznany zostanie jako towar MFO).
  • kierowca musi mieć kamizelkę i jej bezwzględnie używać na terenie MFO S.A.
  • kierowca musi mieć kask i musi w nim przebywać na hali w momencie opuszczenia samochodu
  • kierowca powinien mieć obuwie z wzmacnianymi noskami
  • samochód musi być wyposażony w kliny pod koła, narożniki i w przypadku załadunku w pasy zabezpieczajace ładunek

 

Pracownicy firmy MFO S.A. nie dotykają, nie przestawiają i nie rozładowywują elementów, które nie należą do firmy MFO S.A.

Jeśli na naczepie są jakieś elementy, to muszą być tak załadowane, żeby nie utrudniały rozładunku kregów, taśm czy załadunku 6m profili z odpowiednim rozłozeniem masy ładunku

 

  • Załadunki odbywają się od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00
  • Ostatnie podstawienie auta godz. 20:00 
  • Rozładunki taśm i kręgów w godzinach 06:00 - 16:00

niestety, obowiązuje zakaz parkowania bezpośrednio przed firmą – grozi to mandatem

parkować można na pobliskich stacjach benzynowych (LOTOS, BP) - parkingi płatne

Dodatkowe Informacje

Kręgi z naczepy zdejmowane są górą.

Dach odsuwamy na hali.

Kręgi muszą być załadowane "okiem" wzdłuż naczepy.

Pierwszy krąg za kabiną musi być odsunięty od niej minimum 2,5m.

Załadunki odbywaja się z dwóch stron.

Kierowca musi tak ustawić naczepę na placu żeby było to możliwe, musi odsłonić plandekę z dwóch stron.

Pracownicy MFO S.A. nie dotykają, nie przesuwają i nie rozładowywują elementów które są na naczepie a nie są własnością MFO S.A.

Awizacja poprzez platformę trans.eu

W MFO została wprowadzona awizacja poprzez platformę trans.eu. Firmy Spedycje które mają zaplanowane odbiory załadunków muszą awizować swoich kierowców na określoną godzinę. Kierowcy nie muszą dzwonić wcześniej na ochronę w celu awizacji, muszą pojawić się na Bramie nr 1 w zaawizowanym oknie czasowym, można pojawić się 20 minut wcześniej w celu przygotowania samochodu do załadunku. System awizacji ma na celu usprawnienie procesu załadunku.

Plac manewrowy MFO

Karta Kierowcy

Na terenie firmy obowiązują zasady ruchu drogowego, należy stosować się do znaków drogowych i wytycznych uprawnionych pracowników MFO

Masz jakieś pytania? Sugestie? Opinie? Napisz do nas!