Przejdź do treści

Informacje dla Kierowców

Informacje dla Kierowców

Instrukcja dla kierowców wjeżdzających na teren MFO S.A. w celu załadunku lub rozładunku towaru. Zasady wjazdu, poruszania się po placu manewrowym, zasady bezpieczeństwa BHP.

Jak dojechać?
Plac manewrowy
Przydatne Info
Karta Kierowcy

Rozładunek

1

Telefon kontaktowy: +48 46 864 09 83

2

Samochód załadowany (zaczyna się jego droga do MFO)

  • awizacja od firmy transportowej (awizacja@mfo.pl)
  • telefon do ochrony 4-5 godzin przed rozładunkiem/ planowanym czasem dojazdu do Sochaczewa
  • telefon 30-40 minut przed dojazdem do MFO S.A. - uzyskanie informacji czy kierowca ma jechać na parking czy bezpośrednio do MFO
  • ochrona w przypadku postoju na parkingu wzywa samochód/kierowcę
  • ochrona podaje nr bramy przez którą ma wjechać auto

3

Jest na bramie

  • pobiera kartę kierowcy z istotnymi informacjami czego wymagamy na terenie firmy MFO S.A.
  • dostaje dokumenty niezbędne do rozładunku (przypisane do numeru auta)
  • samochód zostaje wpuszczony na teren MFO a ochrona wskazuje na którą halę i na którą bramę ma podjechać na rozładunek, w przypadku kregów miejsce/plac w przypadku taśm
  • samochód z kręgami rozładowywany jest górą (otwarcie dachu na hali)

4

Po rozładunku

  • kierowca musi mieć potwierdzony fakt rozładunku przez osobę kontrolującą/ rozładowującą
  • kieruje się do bramy wyjazdowej (wskazuje osoba rozładowująca/ sprawdzająca
  • na bramie oddaje kartę kierowcy i kopie dokumentów

5

Wyjeżdża

 

Załadunek

1

Telefon kontaktowy: +48 46 864 09 83

2

Awizacja telefoniczna na bramę

  • kierowca musi podać nr samochodu/naczepy i koniecznie nr telefonu
  • powinien zadzwonić 3-4h przed dojazdem do MFO (ewentualnie informacja około 21-22 że będzie o 6 rano)
  • telefon do ochrony i informacja 30-40 minut przed dojazdem do MFO
  • ochrona informuje czy ma jechać do MFO czy na parking
  • w przypadku postoju na parkingu ochrona wzywa samochód na załadunek

3

Jest na bramie

  • pobiera kartę kierowcy
  • ochrona kieruje samochód w miejsce załadunku
4

Załadunek

  • samochód ładowany jest zawsze z dwóch stron
  • wózkowy po załadunku musi potwierdzić podpisem załadunek (podpis na karcie kierowcy)
  • wózkowy wskazuje wyjazd
  • przed zamknięciem naczepy/plandek następuje kontrola przez magazyn - zamknięcie naczepy
5

Po załadunku

  • kierowca musi zgłosić sie po dokumenty do biura logistyki (przy hali E)
  • podpisuje WZ i CMR (czas oczekiwania na dokumenty około 15-30minut)
6

Wyjeżdża

  • musi zostawić kartę kierowcy na bramie
  • pokazuje WZ ochronie

 

 

55
Wjeżdżających Aut dziennie
443
Ton dziennego przerobu stali
50
Krajów eksportowych

Pytania i odpowiedzi

Rozładunek kregów to około 30min od wjazdu na halę, rozładunek taśm to około 30min od sprawdzenia.

Załadunki w zależności od różnorodności profili, miejsc rozładunku itp. od 1h do 3h

  • czy naczepa jest pusta czy nie
  • mam palety, kantówki czy inne elementy
  • bez zgłoszenia, a w przypadku kontroli uznajemy, że to należy do MFO S.A.
  • kierowca musi mieć kamizelkę i jej bezwzględnie używać na terenie MFO S.A.
  • kierowca musi mieć kask i musi w nim przebywać na hali w momencie opuszczenia samochodu
  • kierowca powinien mieć obuwie z wzmacnianymi noskami
  • samochód musi być wyposażony w kliny pod koła, narożniki i w przypadku załadunku w pasy zabezpieczajace ładunek

 

Pracownicy firmy MFO S.A. nie dotykają, nie przestawiają i nie rozładowywują elementów, które nie należą do firmy MFO S.A.

Jeśli na naczepie są jakieś elementy, to muszą być tak załadowane, żeby nie utrudniały rozładunku kregów, taśm czy załadunku 6m profili z odpowiednim rozłozeniem masy ładunku

 

  • załadunki odbywają się od poniedziałku do piątku w godz. 6-22. Najlepiej dojechać najpóźniej do 20.00. Czasami ładujemy również w soboty, po uprzednim uzgodnieniu, w godzinach 6-14 (do 12 trzeba przyjechać)
  • rozładunki taśm i kręgów w godzinach 8-15

niestety, obowiązuje zakaz parkowania bezpośrednio przed firmą – grozi to mandatem

parkować można na pobliskich stacjach benzynowych (LOTOS, BP) - parkingi płatne

Dodatkowe Informacje

  • Kręgi z naczepy zdejmowane są górą.
  • Dach odsuwamy na hali.
  • Kręgi muszą być załadowane "okiem" wzdłuż naczepy.
  • Pierwszy krąg za kabiną musi być odsunięty od niej minimum 2,5m.
  • Załadunki odbywaja się z dwóch stron.
  • Kierowca musi tak ustawić naczepę na placu żeby było to możliwe, musi odsłonić plandekę z dwóch stron.
  • Pracownicy MFO S.A. nie dotykają, nie przesuwają i nie rozładowywują elementów które są na naczepie a nie są własnością MFO S.A.

Plac manewrowy MFO

Karta Kierowcy

Na terenie firmy obowiązują zasady ruchu drogowego, należy stosować się do znaków drogowych i wytycznych uprawnionych pracowników MFO

Masz jakieś pytania? Sugestie? Opinie? Napisz do nas!